 |
|
 |
|
Autor |
Wiadomość |
kierklas
Nowicjusz

Dołączył: 19 Sie 2007
Posty: 12 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 14:27, 07 Gru 2007 |
 |
Elo. Wiem, że jest kilka postów dotyczacych rogue ale jakos nie znalazlem zadnego dobrego tzn piszecie dawaj w dex a skille jakie chcesz ;/ Czy moglby ktos napisac dokladnie jakie skille, staty i skille peta dawac zeby miec dobrego rogue Huntera(rangera ) i / lub Assasina?? PLs o odpowiedz jakiegos doswiadczonego gracza. |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|
 |
Ma_La
Weteran

Dołączył: 02 Paź 2007
Posty: 280 Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 48 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany:
Pią 18:27, 07 Gru 2007 |
 |
raist napisał: |
STAT POINTY: ALL DEX
Bron: kusza (do 31 lvlu obowiazkowo) na +3 lub +4
Pancerz: +1 - +3 zaleznie od poziomu
Skille: maksujemy najpierw skille pasywne dajace dmg, szybkosc ataku, i hit rate. Potem lecimy dowolnie aby zmaksowac WSZYSTKIE skille oprocz:
Tumble Cleave - za wolny, za maly dmg
Flame Shock - tylko personal dungeon
Swift Bash - za wolny, za maly dmg
Nie robimy questow, nie zabijamy zoltych, czerwonych mobkow. Nasz lvling to moby biale i zielone caly czas - nie chodzi o lvl tlyko o skill pointy, na ktorych sie koncentrujemy.
lvl 31 zmiana klasy - wymagane Invisibility lvl 5
assasin - wiekszy dmg, walczy w zwarciu
ranger - mniejszt dmg ale atakuje z daleka
Staty (assasin build):
na lvl 32 sam dex az do lvl 38
na 38 17 dex restat na int i dorwanie death motion, potem caly czas dex az do restata 17 dexa na const zeby kupic wszystkie skille pasywne
Podobno ranger jest lepszy pvp, wybor pozostawiam dla was. Jak cos wiecej sie dowiem bedzie update. Szybkosc uderzania zalezy tylko od dex i innate movement. Hit rate nie wplywa na szybkosc. |
Jeśli mowa o skillach peta (nie mounta) najlepiej dopasować je do sytuacji...
Jeśli walczysz kuszą.. jesteś na mobach które nie atakują grupowo (np butcher) polecam wzmocnić atak.. w ten sposób szybciej go zabijesz i prawdopodobnie nie zdąży nawet do Ciebie dobiec..
Gdy walczymy z mobami które są agro-aided lub agro... cóż polecam rozłożyć pkt po połowie...
Zaś przy walce sztyletami, walce w zwarciu - raczej def
To oczywiście moja osobista opinia i nie musisz się z tym zgadzać..
Najlepszym rozwiązaniem będzie jeśli sam popróbujesz i wybierzesz opcję dla Ciebie najwygodniejsza  |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
kierklas
Nowicjusz

Dołączył: 19 Sie 2007
Posty: 12 Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany:
Pią 19:55, 07 Gru 2007 |
 |
No dzieki wreszcie jakis dobry build ;p tylko ze skillami aktywnymi troche inaczej slyszalem ( czyli bylo wiecej niz 3 ktorych sie nie daje ale ok )
A dlaczego koniecznie do 31 lvla z kuszą?? i czemu nie robic questow ( powod inny niz SP ) a i o co chodzi z tymi restatami itp wogole :
na 38 17 dex restatna int i dorwanie death motion, potem caly czas dex az do restata 17 dexa na const zeby kupic wszystkie skille pasywne - tej linijki nie rozumiem ... |
Post został pochwalony 0 razy
|
|
 |
 |
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
© 2001/3 phpBB Group :: FI Theme ::
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
|
|
|
 |
|
 |
|